zaterdag, september 22, 2012

Review: Russian Doll Lipbalsems

Ik was gisteren bij de Action en ik zag deze super schattige lipbalsems.





Van het roze poppetje heb ik de bloempjes afgehaald, omdat die er niet mooi uitzagen. Om de poppetjes uit de verpakking te krijgen is erg moeilijk. De poppetjes zitten in een soort doosje met gaten erin waar de poppetjes in zitten . De poppetjes zitten met lijm aan de verpakking vast, waardoor je of de verpakking moet scheuren of heel hard moet trekken om de poppetjes uit de verpakking te krijgen. Daarna moet je de lijm nog van het poppetje afhalen.



De poppetjes zijn per drie verpakt. Een blauwe met de smaak blueberry, een groene met de smaak green apple en een roze met de smaak strawberry.

Ik vind dat lipbalsems niet echt veel geur afgeven, maar de geur die ze afgeven is meer een kauwgomgeur dan een fruitige geur. De lipbalsems plakken een beetje op je lippen en geven een heel klein beetje glans.

Voordelen:
- Ze zijn te koop bij de Action voor €1,89
- Ze zien er super schattig uit

Nadelen:
- Je moet er met je vinger in om de lipbalsem op te doen
- Het is moeilijk om ze uit de verpakking te krijgen

Ze zijn vrij groot. Dat kan een voor- en nadeel zijn. Als je de lipbalsem in je broekzak wilt doen, zijn de lipbalsems een beetje groot. Maar als je ze los in je tas doet, kun je ze wel wat sneller vinden dan kleinere lipbalsems.

Ik zou de lipbalsems niet opnieuw kopen, omdat ik het niet handig vind aanbrengen, want je moet met je vinger in de lipbalsem. En ik vind het niet fijn als het op je lippen zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten