zaterdag, oktober 20, 2012

Tag - How much is your face worth?

De tag - how much is your face worth? , een tag die je laat berekenen hoeveel geld je besteed aan make-up die je dagelijks gebruikt. Ik zag de tag al op verschillende blogs voorbij komen en het leek me leuk om deze tag ook te doen.



Catrice Infinitive matt foundation - €6,59
Miss Sporty liquid concealer - €2,99
Essence fix & matt loose powder - €3,59
Catrice sun glow bronzer - €3,99
Hema wenkbrauwpotlood - €2
Essence oogschaduwbasis - €2,59
40 oogschaduwpalet - €12,50
Essence super fine eyeliner pen - €2,59
Essence long lasting oogpotlood - €1,59
H&M oogschaduw - €1 
Rimmel scandal eyes mascara €11,99


In totaal kwam ik op €51,42. Ik was verbaasd hoeveel geld ik eigenlijk elke dag op mijn gezicht doe. En dan nog te bedenken dat je er ook nog kwasten voor gebruikt en dat je het er ook nog afhaalt met nog wat producten, die zijn niet meegerekend. 

Ik vond deze tag erg leuk. Het laat je even zien hoeveel geld je aan je make-up besteed. Natuurlijk besteed niet iedereen evenveel aan make-up , maar het is wel leuk om te zien hoeveel geld je daadwerkelijk besteed aan je dagelijkse make-up.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten