zondag, november 25, 2012

Opgemaakt #1

Op vele blogs komt het voorbij 'opgemaakt'. Het leek me leuk om het af en toe te doen. De af gelopen tijd heb ik een aantal dingen opgemaakt.




Nagellakremover
Een flesje nagellakremover van de Action. Ik gebruik deze altijd. Een goedkope en goede nagellakremover. Er komt wel een witte waas over je nagel, dus hij droogt je nagels wel een beetje uit. Meestal doe ik na het removen even wat handcrème op. Dit zou zeker weer opnieuw kopen!


Droogshampoo
Een droogshampoo van Schwarzkopf. Een prima droogshampoo. Mensen die donker haar hebben moeten wel oppassen dat je geen witte waas op je haar achterlaat. Doordat droogshampoo een witte poeder is, kun je een witte waas krijgen. Ik vind het wel een fijne droogshampoo. Dit zou ik wel opnieuw kopen.


Gezichtsscrub
Een gezichtsscrub van Dove. Een fijne scrub. Hij maakt je gezicht lekker zacht, maar na een tijdje merk je er niet zo veel van. Ik denk niet dat ik het opnieuw zou kopen. Ik maak liever een scrub van suiker en zonnebloemolie. Super goedkoop en erg fijn.


Gezichtsreinigingsdoekjes
Ik heb de gezichtsreinigingsdoekjes van de Kruidvat opgemaakt. Ik vind de doekjes een beetje groot, daarom scheur ik ze meestal door midden. Ik zou de doekjes niet opnieuw kopen, omdat ze heel snel opgedroogd zijn en ik ze niet fijn vind om te gebruiken. Ik gebruik liever gewoon een wattenschrijfje met wat remover erop.


Body Lotion
Een body lotion van de Vasline. Een fijne body lotion, die prima werkt. Ik vind het wel een goede body lotion, maar ik zou hem niet opnieuw kopen. Er zijn heel veel soorten body lotions en ik vond deze niet heel bijzonder.


Handcrème
De paarse handcrème van de Kruidvat. Wel een oke handcrème, maar ik zou hem niet opnieuw kopen. Er zijn net als van body lotion veel soorten van, dus ik zal waarschijnlijk niet altijd dezelfde handcrème kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten