zondag, december 23, 2012

Kerstmuts nail art

Het is bijna kerst! Daarom deze nail art met een kerstmuts.

Als eerste lak je nagels een kleur. Ik heb voor licht groen gekozen, maar je kunt natuurlijk ook een andere kleur kiezen.
Daarna maak je een rood gebogen driehoekje. Dit heb ik gedaan met 113 do you speak love? van Essence.
Dan maak je een wit rondje bovenaan en een wat dikkere witte streep onderaan. Hier voor heb ik een witte nagellak van de DA gebruikt.
Daarna kun je als je wilt nog wat sterretjes erbij doen. Hier heb een lakje van de Paris Memories gekozen. Ik heb met een nail art pen de sterretjes van het kwastje afgehaald en op me nagel gedaan.
En als laatste nog een top coat erover en klaar!
Een simpele maar leuke nail art!
Fijne feestdagen ;) !

Liefs,
Shira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten