zondag, juli 14, 2013

Dagje Amseterdam + shoplog #3

5 juli ben ik met school naar Amsterdam geweest (alweer). In mei waren we ook met school in Amsterdam. Maar toen was het voor een ander vak. We zijn eerst naar het Rijksmuseum geweest en daarna hadden we wat vrije tijd en zijn we gaan shoppen :) !


Het Rijksmuseum ligt aan het Museumplein in Amsterdam. Daar zitten ook het Stedelijk Museum (daar waren we in mei met de hele klas) en het Van Gogh Museum. Het Rijksmuseum is een groot museum en ik vond het persoonlijk iets te groot. Op een gegeven moment vond ik het wel goed en had ik niet zo veel zin meer om verder te kijken. Maar het was wel erg bijzonder en er hingen/stonden mooie en aparte dingen. 

De Nachtwacht :) !

Een schilderij dat bij de Nachtwacht hangt. Ik weet niet meer hoe het schilderij heet, maar er wordt weinig gesproken over dit schilderij. Maar dit schilderij is ook erg bijzonder!

Een mega slot!

Dit tafelblad met familiewapen vond ik erg mooi!

Een viool!

Deze dingen vond ik erg mooi en/of bijzonder. Na het Rijksmuseum zijn we gaan shoppen!

Bij de Body Shop kocht ik een body mist in de geur moringa. Hij kostte €12 en er zit 100 ml in. 

Bij de Claire's kocht ik 2 vijlen. €1,50 per stuk. 





Ik kocht 2 hempjes bij de H&M. Een blauwe en een zwarte. €4,95 per stuk. En ik kocht schoenen voor €5 in de sale. 






Bij de C&A kocht ik 2 jumpsuits en een blouse. De jumpsuits waren €9,95 per stuk in de sale en de blouse was €6,45 ook in de sale. 

Bij de Etos kocht ik nagelstickers van Miss Sporty. Deze kostte €2,99.

Daarna gingen we terug naar de Body Shop, want ik had een shower gel in de geur Pink Grapefruit gezien die ik toch graag wou hebben. Deze kostte €8 in de sale en er zit 750 ml in een flacon. 

Dit was mijn dagje Amsterdam. Ik hoop dat jullie het leuk vonden :). 
Liefs,
Shira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten