zondag, juli 21, 2013

Nail art - Chinese poppetjes

Ik wou mijn nagels gaan lakken, maar ik wist nog niet wat ik wou gaan doen. Toen zag ik deze ketting liggen. Ik besloot dit poppetje na te maken en dit is eruit gekomen :) . 



Begin met een base coat. Daarna heb ik 5 kleuren uitgekozen: 
17 Caught On The Red Carpet - Catrice, Paris Pink - MAX, 296 Water Street Blue - NYC, Deep Purple - MAX, Festival Fuchisa (de groene kant) - H&M.

Voor elke nagel 1 kleur. Ik heb met deze kleuren het lijfje gemaakt. 

Colour 10 - Saffron, French Pink - MAX.

Daarna heb ik een rondje op het lijfje gemaakt voor het hoofdje met de kleur: French Pink van MAX.

En met de kleur: colour 10 van Saffron heb ik het haar en de oogjes gemaakt. 

Met de kleur 17 Caught On The Red Carpet van Catrice heb ik een klein hartje gemaakt als mondje. 

Tip painter - Essence, CO5 - Have A Good Day - Catrice, CO2 - Natural is Calling - Catrice, Season of Extream - Essence.

Daarna heb ik met een tip painter van Essence een Y gemaakt als een kraag. Onder de kraag heb ik een stip gezet met de oranje kleur van Season of Extream van Essence (een LE van een tijdje terug). En daarna heb ik bloemetjes gemaakt met de kleuren van Catrice in: CO2 - Natural is Calling (in het midden van de bloem) en CO5 - Have A Good Day (voor de blaadjes).

Ik hoop dat jullie deze nail art leuk vonden :).
Liefs,
Shira 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten